پیام پدر یکی ازشهدای حزب‌الله لبنان برای رهبرمعظم انقلاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



پیـام پدر یکی از شهدای حزب‌الله لبنان برای رهبـر معظم انقلاب

رهبر انقلاب

پدرشهید حسن محمود نصرالدین(امجد)از شهدای جدید مقاومت اسلامی لبنان در جریان حضور سید صادق رضایی،مدیـرعامل و چند تن از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم یادبود دو شهید مقاومت عنوان کرد که پیامی برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری دارد.او در بیان پیام خود گفت:

«به ایشان بگوییداگر یک اشاره چشم به ما داشته باشند،ما آماده‌ایم از جان و مال و خانواده و همه داشته‌هایمان بگذریم،از دریاها عبور کنیم و براى نجات اسلام به ایشان کمک کنیم و در این راه اهل کوفه نیستیم که تنهایشان بگذاریم.»

در ادامه پس از صحبت‌های این پدر شهید که با تأیید جمعى از حاضران و نزدیکان شهید همراه شد،مدیـرعامل کانون با تأکید بر این‌ که شهدا ذخائـرعالم بقا هستند عالمى که جاوید و ابدى‌ است،گفت:ما خداوند را به خاطر میـزان ایمان و تقواى شما شاکریم و بی‌تردید نگاه و پیام شما را به دفتر مقام معظم رهبرى منتقل خواهیم کرد.

رضایی در ادامه با عرض تسلیت به مادر،خواهر و همسر شهید،به بیان سخنانى در مقام شهید و لیاقت خانواده شهدا پرداخت و بخش‌هایی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) را برای خانواده این شهید لبنانی بازگو کرد.

هیئت ایرانی کانون که درلبنان به سر می‌برند،به همراه جمعى از مسئولان مؤسسه کشافة‌ المهدی(عج)لبنان براى قرائت فاتحه و ابرازهمدردی درمراسم دوتن ازشهیدان مقاومت اسلامی لبنان شرکت کردند.

 

 

تسنیم

 




:: موضوعات مرتبط: تاریخی , مناسبت ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com